eshop Deskshop verze 1.3

Začínáme a potřebuji jen Webový katalog nebo Jednoduchý
e-shop
rychle a za dobrou cenu

Potřebuji funkční eshop propojený s mým učetnictvím s možností dalšího rozšíření

Očekávám profesionální eshop pro velkoobchod
i maloobchod (B2B
& B2C)
se stálou technickou podporou


Technická podpora po telefonu
Po-Pá od 8.30 do 18.00 hod
 
+420 494941919

Vlastnosti

Vlastnosti eshopu DeskShopGrafika a vzhled eshopuKategorie zbožíProduktové kartySklady a zásobyModely prodejeDopravaPlatební metodyPlatby platebními kartamiZpracování objednávekDaně a poplatkyVelkoobchod B2BVazby na ERP / účetnictvíVěrnostní programyStatistické údajeHromadná korespondenceMezinárodní zvyklostiKamenný maloobchodScreenshoty

Zpracování objednávek

Okamžitě vidíte stav všech rozpracovaných objednávek, ke kterým je možné tisknout dodací listy a zálohové faktury. Jednoduše zobrazíte objednávky v časové ose nebo podle zákazníka.
Zákazník může sledovat stav a historii svých objednávek, které můžete kdykoliv doplnit o dodatečné informace pro zákazníka nebo pro vaše interní potřeby.

V základní podobě je nově vytvořená objednávka přidána do seznamu nově přijatých odkud je operátorem nebo účetním systémem přijata a převedena do přijatých objednávek.
Přijatá objednávka je zpracována a po úspěšném vyřízení je vyexpedována a uzavřena, zákazník automaticky obdrží potvrzení emailem včetně čísla zásilky u přepravní služby.

Nevykryté objednávky je možné pozdržet například z důvodu momentální skladové nedostupnosti objednaného zboží nebo převést do rezervací - například u zakázkové výroby.

Navíc máte možnost svým odběratelům umožnit včasnou objednávku zboží, které plánujete v budoucnu naskladnit. Včasnou objednávkou získáte informace o poptávce svých zákazníků a lépe naplánujete stav svých skladových zásob.

Stává se, že zákazníci mění své objednávky. I s tím počítáme a naprosto jednoduše můžete měnit počty kusů v nové i přijaté objednávce, přidávat a odebírat zboží nebo slučovat i rozdělovat celé objednávky.

Všechny změny a celý proces zpracování objednávky je pečlivě monitorován, takže vy i zákazník může kdykoliv sledovat aktuální stav své objednávky. Provozovatel eshopu navíc vidí i údaje o pracovnících, kteří se na celém procesu podíleli.